Baletna predstava “Sjećaš li se…Sjećaš li se Dolly Bell?” premijerno 29. novembra

Baletna predstava “Sjećaš li se…Sjećaš li se Dolly Bell?” premijerno 29. novembra

Praizvedba baletne predstava Sjećaš li se…? Sjećaš li se Dolly Bell? za koju je koreografiju, režiju i dramaturgiju uradio Staša Zurovac a muziku rumunski kompozitor Alexander Balanescu, premijerno će biti odigrana 29. novembra na sceni NPS.

Praizvedba baletne predstava “Sjećaš li se…? Sjećaš li se Dolly Bell?” za koju je koreografiju, režiju i dramaturgiju uradio Staša Zurovac a muziku rumunski kompozitor Alexander Balanescu, premijerno će biti odigrana 29. novembra na sceni Narodnog pozorišta Sarajevo.

Iako je predstava domaća tema, kultni naslov, inspirirana motivima romana Abdulaha Sidrana “Sjećaš li se Dolly Bell”, istoimenog filma u režiji Emira Kusturice, baletna predstava kako je danas rečeno na konferenciji za medije ima svoj osoben karakter, objedinjuje ali i samostalna je.

Zurovac je rekao da je rad na baletu “Sjećaš li se…? Sjećaš li se Dolly Bell?” inspirativna priča u smislu da se kroz neku autorsku vrstu teatra nađe neki jezik koji nije ni balet, nije ni drama nego ima svoju autentičnost i izrastao je prije svega iz ansambla sarajevskog baleta i kompletne ekipe sa kojom je sarađivao.

Umjetnički direktor Baleta Evgeny Gaponko, kompozitor Alexander Balanescu, kostimografkinja Bjanka Adžić, predstavi predviđaju dug život na repertoaru pozorišta.

Za Balanescua je jako važno što ima priliku raditi na predstavi, jer kako kaže, uvijek je sanjao da dođe u Sarajevo, “to je grad koji ima mitski, legendarni statut, u istočnoj Evropi Sarajevo je bilo doživljavano kao simbol napretka, čuveno po zimskim olimpijskim igrama, potom je uslijedio razarajući rat, a to je samo dodalo mitskom statusu Sarajeva”.
– Radio sam na mnogim projektima, ali sam se s ovom baletnom predstavom našao u timu koji je na izvjestan način moja porodica. Za mene su lične i umjetničke veze važne i zato mi je velika radost i čast što sam radio na ovom projektu – kazao je pored ostalog Balanescu.

Iako vrlo ograničen isntrumentima, harmonika, saz i gitara, ipak, kaže on, uspio je napraviti muziku koja donosi toliko punoće da se doima kao da se radi o orkestru.

U predstavi će igrati: Masafumi Okuzono/Boris Vidaković, Tamara Ljubičić/Nataša Gaponko/Selma Efendić, Mihail Mateescu/Evgeny Gaponko, Albina Huskić/Ekaterina Vereshchagina, Bulat Gareev, Admir Kalkan, Ivan Salonski, Denis Zhuchenko, Sabina Sokolović, Amina Sulejmanagić, Nadža Pušilo, Selma Štrbo Arnautović, Lejla Bajramović, Goran Staniškovski, Til Čmančanin, Jovana Milosavljević Lovrenović, Dora Kos, Zulejha Kečo Kapidžić, Toko Tatekawa i Darika Dunganova.

Scenografiju potpisuje Josip Lovrenović, dok je kostimografska rješenja uradila svjetski poznata kostimografkinja Bjanka Adžić Ursulov. S obzirom na to da se baletna predstava bavi čovjekom i njegovom dušom, zato se i odlučila za minimalističnu kostimografiju, prirodne i tople boje, oglavnom od lanenog materijala.
Preuzeto sa: FENA
NPS

Newsletter

Prijava korupcije i nepravilnosti u radu