SAŠA ANOČIĆ, reditelj
Rođen je u Osijeku 1968. godine. Diplomirao je glumu na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu, 1996. godine (dislocirani studij u Osijeku) u klasi prof. Drage Krče i Damira Munitića. U periodu 1994-2000. kao glumac je u stalnom angažmanu u Hrvatskom narodnom kazalištu u Osijeku, gdje ostvaruje veliki broj zapaženih uloga. U to vrijeme zajedno sa Ksenijom Zec osniva NUS Barutana i realizuju prve produkcije u saradnji s Teatrom EXIT. U Teatru EXIT – Matka Raguža, režira i glumi u nekoliko komada. U Kazalište Trešnja prelazi 2002, gdje osim glumačkog angažmana obavlja i funkciju reditelja, a zatim i direktora teatra do 2015. godine. U tom periodu Kazalište Trešnja je bilo dobitnik velikog broja nagrada i priznanja.
Od 2016. godine sarađuje s Akademijom za umjetnost i kulturu u Osijeku. Bio je i gost predavač na ADU u Zagrebu (2009). Anočić osim što režira, piše tekstove i glumi u pozorištu, igra i u mnogim serijama i filmovima.
Režirao predstave: Alisa (L. Carroll), Pinocchio i Frankenstein, Komšiluk naglavačke (Nagrada za režiju na 27. danima satire u Rijeci, Zlatni smijeh za najbolju režiju, najbolji tekst i najbolju predstavu u cjelini u HNK Ivana pl. Zajca), Noževi u kokošima, To samo Bog zna, Kauboji (Nagrada hrvatskog glumišta, Plaketa Grada Zagreba, Vjesnikova nagrada Dubravko Dujšin, Nagrada Marul za najbolje rediteljsko ostvarenje; predstava je u cjelini osvojila mnogobrojne nagrade), Nemirne noge, Kad se mi mrtvi pokoljemo, O medvjedima i ljudima, Smisao života gospodina Lojtrice, Niko i ništ, Kiklop (Nagrada hrvatskog glumišta u kategoriji drame za najbolju predstavu u cjelini i Nagrada za najbolje rediteljsko ostvarenje).
Riječ reditelja
O medvjedima i ljudima je predstava o prijateljstvu, ljubavi i odnosu prema našima najbližima. Svi likovi su kroz život stekli neko „oštećenje“. To „oštećenje“ ih u pojedinim situacijama nagoni da se ponašaju poput medvjeda. Ali to ne znači da se radi o lošim ljudima. Niti da se ti parovi, ustvari, ne vole. Oni samo postaju „medvjedi“ – pri tome se misli da postaju grubi i teški svojim bližnjima. A znamo da medvjedi negdje, duboko ispod krzna, skrivaju i svoje dobro srce… Inače, ne bi svako dijete jednog medu imalo.
NAGRADE:
18. BOK FEST U BJELOVARU
-Nagrada za najboljeg glumca - Nerman Mahmutović
40. POZORIŠNE/KAZALIŠNE IGRE U JAJCU
-Nagrada stručnog žirija u kategoriji najbolja glumačka ostvarenja - Nerman Mahmutović
Trajanje predstave: 105 min
Autorski tim
| Autor i režiser: | Saša Anočić | 
| Dramaturginja: | Džejna Hodžić | 
| Scenograf: | Josip Lovrenović | 
| Kostimografkinja: | Lejla Hodžić | 
| Muzika: | Matija Antolić i Saša Anočić | 
| Dizajn svjetla: | Moamer Šaković | 
| Majstor tona: | Zdenko Bevanda | 
| Korepetitorica: | Lejla Jusić | 
| Dizajn plakata: | Naida Čelik | 
| Inspicijent: | Mustafa Zrnić | 
| Suflerka: | Esmeralda Abdijević | 
Lica / Cast
| Zdenka | Mediha Musliović | 
| Jadran | Aleksandar Seksan | 
| Zlatan | Isa Seksan | 
| Baba Piroška | Emina Minka Muftić | 
| Gradimir | Milan Pavlović | 
| Svebor | Nerman Mahmutović | 
| Marina | Sanela Pepeljak | 
| Aljemi | Aldin Omerović | 
| Katarina | Merima Lepić-Redžepović | 
| Svemir | Vedran Đekić | 
| Muzičari: | Sead Derviškadić /Adnan Cico i Mirza Balić |