Stalni je član Drame Narodnog pozorišta Sarajevo od 2007. godine.
Diplomirala 1998. na Akademiji scenskih umjetnosti u Sarajevu, Odsjek gluma. Pohađala workshopove u BiH i Hrvatskoj, a na Britanskoj akademiji za izučavanje scenskih borbi u Londonu završila osnovni kurs scenskih borbi i mačevanja. Stekla zvanje magistrice umjetnosti (2005) na Essex University (East 15 Acting School) u Londonu, Odsjek gluma.
Ostvarila uloge u predstavama Narodnog pozorišta Sarajevo (“Svileni bubnjevi”, “San ljetne noći”, “Galeb”, “Ptičice”, “Pobjeda”, “Građanin plemić”, “Omer i Merima”, “Richard III”, “Ožalošćena porodica”, “Zločin na kozijem otoku”, “Tartif”, “Pobunjenik M. K.”, “Skupština”, “Na rubu svemira”, “Jedan čovjek dva šefa”, “Prosjačka opera”, “Elizabeta Bam”, “Kavkaski krug kredom”, “Snijeg”, “To nikad nigdje nije bilo”); Kamernog teatra ’55 (“Pustolov pred vratima”); Otvorene scene Obala (“Bremenska sloboda”, “Mahnitanje u dvoje”, “Ćelava pjevačica”, “Ekstremisti”, “Sav taj jazz”, “Reservoir Dogs”, “Ludilo u dvoje”, “Medeja”, “Buđenje proljeća”); Sarajevskog ratnog teatra SARTR (“Narodna drama”). Igrala i u predstavama Corbett Theatrea u Londonu (“Hajdine hronike”, “Dobar”) i minhenskog Residenztheatera (“The Dark Ages”).
U produkciji MESS-a glumila u predstavi “What is Europa”, a u nezavisnoj produkciji ostvarila uloge u: “Kako ubiti suprugu i zašto” i “Klasnom neprijatelju”. Glumila u filmovima “Savršeni krug”, “Prvo smrtno iskustvo”, “Zemlja Komančija”, “Iza neprijateljskih linija”, “Flickerbook”, “Naša svakodnevna priča”, “Djeca”, “Smrt u Sarajevu” i tv. projektima “Kako sam poljubio svoj nos”, “Viza za budućnost”, “Žene s broja 13”.
Osim u matičnoj kući (L. Von Trier: “Dogville”; T. Kulenović/D. Lukić : “To nikad nigdje nije bilo”) radila kao dramaturg na više teatarskih festivala i u više pozorišta regiona: Újvidéki Színház Novi Sad (Lj. Simović: “Hasanaginica”), Zetski dom, Cetinje (K. Marx: “Kapital”), Bitef teatar Beograd (autorski projekat, András Urbán: M.I.R.A.), Gradsko pozorište Podgorica i Barski ljetopis (M. Cervantess: Don Quijote), “Kosztolanyi Dezső” szinhaz (Pozorište „Kostolanji Deže”) Subotica (L. Von Trier: “Dogville”), Narodni teatar Bitolj (W. Shakespeare: “Koriolan”).
Vedrana Božinović imenovana je 2021. za direktora Drame Narodnog pozorišta Sarajevo kao prva žena u 100 godina postojanja ovog umjetničkog segmenta NPS.
Za svoj rad više puta je nagrađivana: Specijalna nagrada žirija za najbolju žensku ulogu Opsada (The Siege) I. Kovacs – AFI (American Film Instutut) Los Angeles, Sterijina nagrada za dramaturgiju za predstave “Hasanaginica” i “M.I.R.A.”, Nagrada festivala u Kragujevcu, Specijalna nagrada žirija za dramaturgiju Hasanaginica, Nagrada Festivala u Jajcu za dramaturgiju predstave Dogville Narodnog pozorišta Sarajevo.