Solista Opere Narodnog pozorišta Sarajevo.
Rođen u Sarajevu 1971. godine. Diplomirao i magistrirao solo pjevanje (operni i koncertni smjer) u klasi sopranistice Radmile Bakočević (Beograd). Usavršavao se u specijalističkoj klasi Kammersängerin Olivere Miljaković (Beč).
Značajnije uloge opernog i operetnog faha na sceni NPS: Imotski kadija (Horozić – Hasanaginica), Sokolović (Zajc – Nikola Šubić Zrinjski), Ismaele (Verdi – Nabucco), Basilio (Mozart – Figarov pir), Bastien (Mozart – Bastien und Bastienne), Alfred (Strauss – Šišmiš), Boni (Kalman – Kneginja čardaša), Zeta (Lehar – Vesela udovica), Dr. Ovnović (Horozić – Aska i Vuk), Borsa (Verdi – Rigoletto), Remendado (Bizet – Carmen), Vuk, Jazavac (Vauda – Ježeva kuća), Asker (Insanić – Safikada), Jupiter (Jacques Offenbach – Orphée aux Enfers), The Emcee (John Kander / Fred Ebb – Cabaret). Don Ottavio (W. A. Mozart – Don Giovanni), Oliver Warbucks (Ch. Strouse, M. Charnin,Th. Meehan – Annie), Direktor cirkusa (Smetana - Prodana nevjesta), Šjor Bepo (Tijardović - Mala Floramye)
Nastupao kao koncertni solist sa Sarajevskom filharmonijom (Beethoven – Fantasia in c-mol, Gala koncert, popularni koncerti Opere), kao i sa orkestrom Pons Artis iz Beča.
Koncertni repertoar obuhvaća i djela: J. Slavenski – Simfonija Orijenta, M. Katavić – Bosanski Te Deum, A. Pavlič – Missa bosniensis…
U periodu od 1994. do danas održao je niz samostalnih recitala i koncerata duhovne muzike u BiH, Austriji, Hrvatskoj i Italiji.
Autor je i urednik monografija "Primadonna – Gertruda Munitić" u izdanju Muzeja književnosti i pozorišne umjetnosti BiH (2017) i "Krunoslav Kruno Cigoj" u izdanju Muzeja književnosti i pozorišne umjetnosti BiH, HKD Napredak Sarajevo, Matice hrvatske Mostar i HAZU BiH (2019).