Kao profesionalni baletni igrač angažovana u Narodnom pozorištu Sarajevo 1998. godine.
Kao profesionalni baletni igrač angažovana u Narodnom pozorištu Sarajevo 1998. godine, gdje je od 2001. godine bila u zvanju soliste Baleta. Ostvarila zapažene solističke i nalovne uloge u baletskim predstavama: Carmen, Bolero, Slike s izložbe, Dom Bernarde Albe, U vremenu, Dubrovački kantuni, Pulcinella, Jabuka, Appassionato, Giselle, Katarina, bosanska kraljica, Of-of, Simha, Les Sylphides, Paquita, Labudovo jezero, Izložba slika, Palčica, Pepeljuga, Plavo, Romeo i Julija, Dama s kamelijama, Mare Nostrum…
Učestvovala i u dramskim , te opernim projektima Narodnog pozorišta: Ero sa onoga svijeta, Bal pod maskama, Vesela udovica, Hasanaginica, Nikola Šubić Zrinski, Hamlet, Orlando Furioso, Derviš i smrt, Tvrđava, Jedan čovjek i jedna žena, Nikola Šop Seansa…
Sarađivala i sa drugim bh teatrima: Kamernim teatrom 55, Pozorištem mladih Sarajevo, Bosanskim narodnim pozorištem Zenica, Narodnim pozorištem Tuzla.
Najznačajniji koreografski projekti: Srebreniči inferno ( Bosansko Narodno pozorište Zenica) 2004, Grad od snova 2000 (Narodno pozorište Tuzla) 2006, Bosanski kralj ( Bosanski kulturni centar Tuzla) 2007, Sarajevo Waterdance ( Bosanki kulurni centar, Sarajevo) 2007, Aladin ( Pozorište mladih Sarajevo) 2007, Omer i Merima ( Narodno pozorište Sarajevo) 2016, Zmaj od Bosne ( Narodno pozorište Sarajevo) 2016, Čarobnjak iz Oza (Pozorište mladih Sarajevo) 2017, Okovani Prometej ( Narodno pozorište Sarajevo) 2018, Avanture Toma Sojera ( Pozorište mladih Sarajevo) 2018, Ljepotica i zvijer ( Pozorište mladih Sarajevo) 2019, Balkanika ( saradnja sa prvacima regionalnih pozorišta-online forma) 2019, Alone/Together ( Carolyn Dorfman Dance-online forma), Buđenje ( Narodno pozorište Sarajevo) 2020, Soul, Haven ( Narodno pozorište Sarajevo) 2021, Panta Rhei (Narodno pozorište Sarajevo) 2022, te mnogobrojni kulturni događaji i manifestacije.
Dobitnica je Nagrade Ginestra d’Oro za poseban doprinos razvoju i očuvanju baletske umjetnosti tokom rata u opkoljenom Sarajevu (Rim, 2002) i Nagrade za najbolju koreografiju na IV festivalu bosanskohercegovačke drame u Zenici (2005) za predstavu Srebrenički inferno autora Đele Jusića, Džamludina Latića i Tanje Oručević.
Sarađivala sa brojnim kako domaćim tako i inostranim dirigentima, koreografima i rediteljima.
Ostvarila zapažena gostovanja, dobre kritike i saradnje na gostovanjima u: SAD-u, Italiji, Francuskoj, Mađarskoj,Velikoj Britaniji, Turskoj, Rumuniji, Republici Hrvatskoj, Republici Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji…
Diplomirala na Univerzitetu u Sarajevu- Fakultet političkih nauka. Magistrirala na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu- na temu: “Odnosi s javnošću bosanskohercegovačkih pozorišta“.
Bila je vršilac dužnosti direktora Baleta Narodnog pozorišta Sarajevo od 2015. do 2019. godine.