Obala Kulina bana 9 | Blagajna:+387 33 221 682 | ureddirektora@nps.ba

Prosjačka opera

Prosjačka opera

Kokan Mladenović – Kornélia Góli
PROSJAČKA OPERA
satirična komedija
/ na temu Johna Gaya /
reditelj: KOKAN MLADENOVIĆ
muzika: IRENA POPOVIĆ
koreografkinja: ANDREA KULEŠEVIĆ
pisac songova: KOKAN MLADENOVIĆ
scenografkinja: MARIJA KALABIĆ
kostimografkinja: TATJANA RADIŠIĆ
asistent reditelja: ZULFIKAR FILANDRA
asistentica koreografkinje: SELMA ŠTRBO
asistentica scenografkinje: NAĐA SINIĆ
asistentica kostimografkinje: ANIDA KAPO
inspicijent: MUSTAFA ZRNIĆ
suflerka: ESMERALDA ABDIJEVIĆ

PREMIJERA: 7. 11. 2015.

 

LICA/CAST

ANDREA AKOVIĆ
DARJA BADNJEVIĆ
AMINA BEGOVIĆ
MAK ČENGIĆ
VEDRAN ĐEKIĆ
SAŠA KRMPOTIĆ
MIRVAD KURIĆ
MERIMA LEPIĆ – REDŽEPOVIĆ
RIAD LJUTOVIĆ
EMINA MUFTIĆ
MEDIHA MUSLIOVIĆ
ALDIN OMEROVIĆ
MILAN PAVLOVIĆ
SANELA PEPELJAK
VEDRANA BOŽINOVIĆ
ALEKSANDAR SEKSAN
ERMIN SIJAMIJA
SLAVEN VIDAK

 

KOKAN MLADENOVIĆ, reditelj

Rodjen 1970. godine u Nišu (Srbija). Završio Srednju glumačku školu u Nišu, u klasi Mime Vuković-Kurić. Diplomirao na Katedri za pozorišnu i radio režiju Fakulteta dramskih umetnosti u Beogradu 1995. godine, u klasi Miroslava Belovića i Nikole Jevtića. Sa uspjehom je režirao u pozorištima Srbije, Slovenije, Mađarske, Hrvatske, Rumunije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Bio je umjetnički direktor pozorišta Dadov, stalni reditelj i umjetnički direktor Narodnog pozorišta u Somboru, direktor Drame Narodnog pozorišta u Beogradu i upravnik pozorišta Atelje 212 u Beogradu.

Režije (izbor): Shakespeare / Buñuel / Miller – Hamlet, Harms – Slučajevi, Tirso de Molina – Seviljski zavodnik i kameni gost, Beaumarchais – Figarova ženidba, Aristofan – Lizistrata, Mir, Pravda, Agota Kristof – Velika sveska, Dušan Kovačević – Maratonci trče počasni krug, Balkanski Špijun, Sabirni centar, Henrik Ibzen – Per Gint, Aleksandar Popović – Razvojni put Bore Šnajdera, Mrešćenje šarana, Shakespeare – Bogojavljenska noć, San ljetne noći, Ukroćena goropad, Romeo i Julija, Julije Cezar, Ljubomir Simović – Putujuće pozorište Šopalović, Alessandro Baricco – Ilijada, Goran Petrović / K. Mladenović – Opsada crkve Svetog Spasa, Velimir Lukić – Afera nedužne Anabele, Slobodan Selenić – Ruženje naroda u dva dela, Goran Stefanovski – Bahanalije, Mihail Bulgakov / K. Mladenović – Majstor i Margarita, Vida Ognjenović – Kako zasmejati gospodara, Je li bilo kneževe večere? J. R. R. Tolkien / K. Mladenović – Hobit, J. M. Barrie / M. Stojanović – Petar Pan, Enda Walsh – Disco Pigs, Fosi / Kander / Ebb – Chicago, Rado / Ragni / MacDermot – Kosa, Imre Madach – Čovjekova tragedija, Maja Pelević – Pomorandžina kora, Ja ili neko drugi, Skočidjevojka, Carlo Goldoni -Sluga dvaju gospodara, K. Mladenović / M. Grubić – Zona Zamfirova, mjuzikl po delu Stevana Sremca, Beaumarchais / K. Mladenović / Đarmati – Opera ultima, Eshil -Okovani Prometej, Alexandre Dumas – Tri musketara, Cervantes – Don Quijote, Branislav Nušić – DR, Lars von Trier – Dogville…

 

KORNÉLIA GÓLI, dramaturginja

Rođena 1981. u Subotici. Pozorišnom umjetnošću bavi se od 2004. godine, kada se zaposlila u Novosadskom pozorištu – Újvidéki Színház. Kao dramaturginja radila je na skoro trideset predstava u Srbiji, Rumuniji i Mađarskoj. Trenutno je zaposlena kao docentica na Akademiji umetnosti u Novom Sadu. Neke od predstava na kojima je sarađivala: Slomljeni krčag, Ukroćena goropad, Tango, Dječaci Pavlove ulice, Hamlet je mrtav, Orfeum, Raj, Violinista na krovu, Dogs and drugs, Škola za roditelje, Originalni Hamlet, Čovjekova komedija, Čipka, Španska nevjesta, Prosjačka opera, O miševima i ljudima…